Saturday, December 25, 2010

weeee !!

Publish on : 11:57 PM There is : 0 Comments Labels : ,
26/12/2010 | Ahah | 12.16 am
Assalamualaikum !

tadytady webcam nan dyea .. wee !! ahaa .. webcam nan "putera Lilin" laa kata kan .. kahkahkah !!
buley pulak dyea memekak at situ .. menyanyi laa apea laa .. tau laa sore sedap .. ahaa !

adea jea nucx diperli kan at situ .. ahaa .. tapi BEST laa .. sukasanad :D
Kelakar puns adea , webcam nan dyea asyik laa gelak jea !! ahaa .. Thanx Faiz :)
*You ter-HEBAD darl . !

yang tu sorang .. yang ney lagi sorang ..

tunggu mcg iney pakcek bukan maen laa lama ! sape lagi kalau bukan Firdaus ..
umm , tapi takpe laa , nucx buwad cm nea .. Kejekejekeje >.< *TAK kesah dah ..
ahaa ..
tapi takpe , dyea mau cari uwang mau kawen itu perempuan :)
pape puns awak tetap at HATI saia :) .. saia sayang awak , awak sayang saia !
awak saia PUNYA ! awak saia PUNYA ! saia awak PUNYA ! saia awak PUNYA !
HA HA HA .. Lebeylebey lak aku .. :b

yang ney The Last Person

My Beloved Ustaz *cewah ! ahaa .. nucx cite nucx cite ...
tadi tetibe jea ustaz comment Post at wall aku .. tekejud + takud laa jugak .. ekhekhekh :D

aku tulis at wall FB aku cm ney ..

alja :- ayuh KEMBALI kea sekolah ! ahaa , mau sekolahsekolahsekolah !!

tetiba ustaz comment .. ALAMAK ! ahaa .. *layan jea laa ..

Ustaz Power Ranger :- hmmm .. semangat nampak .. jgn 2 hari sekolah nak cuti2 plak .. tapi saya tahu alja memang suka datang sekolah .. sebab saya ada .. ahaks !

yang aku ney dah jd blur dah .. ahaa .. aku puns cumet laa ..


alja :- ahaa , semangad tau ney ustaz .. yela sebab ustaz ada lah , saya kan nak belajar pelajaran agama :D

yang aku iney dah ter-GELAKGELAK gembira laa :b


Terimakaseh kepada mereka yang atasatas itu sebab buwad alja ter-SENYUM :)


p/s :- lagu Vlogger dah tukar laa derr :) , merry xmas TAK elok kankan ?

chaw -,-

No comments:

Post a Comment

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sila Jaga Percakapan anda . Jika tidak anda boleh didenda tidak melebihi 58 Ribu Ringit atau dipenjarakan atau kedua-duanya !

ANDA SEDANG DIPERHATI . MOHON JAGA TINGKAH LAKU APABILA BERADA DI WWW.CAHAYAPERMATA.MY . TERIMA KASIH .