sahaja jea :)

January 15, 2011 0 Comments A+ a-

15/1/2011 | Sabtu | 7.10 Pm

Heyhey . assalamualaikum readers :D 

weywey , Hujan lagi laa mlm ney , hujan jea kan kan ? kalau  ney , apak la syiok ! :DD .. ahaa , betol tak betol tak ? ahaa , hapahapa jea laa kan :)  .. tady tgh hari kankan , kaka bawak alik gulagula Lolipop .. aku ambik 3 .. manyak tak ? sikit jea kan ? kalau buley nucx jea ambik satu balang tu ..   .. tamak tak tamak tak ? ey ! sukaty lahh .. ahaa , jokejoke :D , tapy kan tapy kan lolipop uh , aku blums makan lagi , sbb sayang gilak lahh !  ahaa ,  adea perasaan sygs jugak aku ney kan ? ahaa .. batuk ney tak ilangilang lagi lahh wey .. sbb aku tak makan ubad batuk langsung ! ahaa , bodoe tak aku ? memang -,-  .. tady kankan , buwad keje sekola lama gilak woo , dr pagy smpai petang ! lama kan ? sbb utak tak berpungsi nucx pikirpikir .. malas kea ? ahaa , sikid adea lahh , sbb kne lukis peta lahh apea laa ..    malas betol kan lukis peta ? ahaa , memang puns -,- .. err , kuraxkurax , ariney mlm kang Tv3 adea cite best kankan ? mau tguk lahh .. tapy mak tguk Akademik Al-Quran lahh ! okea jugak tu kan ? best jea  :DD ingad nucx masuk , tapy  mak ckp macam lahh kau panday nucx nyanyinyanyi cm uh .. grrr ! tapy takpe lahh , takdapad nucx masuk :(  *tak sedap puns kalau masuk , compem awalawal kne reject ! kankan ? .. ahaa..  nasib bayek keje sekola dah siap , baju dah iron , jadual dah ikod .. buley laa Enjoy !  Ohh indah nyea hidup !!  chinesegirlemoticon  , kahkahkah ! okea laa , on9 sekejab jea ney , sbb malas laa on9 lamalama , bukan adea apeaapea puns kankan ?  kuikuikui .. lpes semua dah beres , buley laa    err , manyak merepek jea keje kan ? sukaty saia lah ! vloges saia kan ?  dah laa wey , hujan lebatlebat , guruhguruh jea skung ney .. mak aku BEBEL jea .. "deq ohh deq , tutup lahh tu .. cukubcukub jea laa , kang wocak ! petir adea tu , dgr kea tak ? "    grrr . chaw -,- assalamualaikum :)





p/s :- Ohh bie , I   so much tauk !     .. mcg kamu lambad cm seapud ! ahaa ..

15/1/2011 | Sabtu | 8.45 Pm

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤