pahal lah kau ney ..

January 13, 2011 0 Comments A+ a-

13/12/2011 | Khamis | 10.55 Pm

salam , suda malam kan ? bukan kah masa untuk tidur ?  ahaa , tapi tidak bagi aku ! perud aku saked makan maggie pulak .. ahaa , bahagang betol laa ! sbnar nyea takde pape , cuma lahh kan , aku Ter-ingad yag intan ckp Naqib call dyea malam smlm around 10.30 Pm .. pahal pulak dyea call intan yek ? intan ckp naqib nucx num aku ... ehh ! NO NO NO !!! nasib bayek laa intan ckp "alja TAK bagi"  .. Fuh ! bagus kau intan .. weywey Naqib bodoe bahangang ! pahal kau nucx num aku ? nucx pitnah aku lagi ? nucx saked un aty aku lagi ? mana cikarocikaro kau duludulu yag melambaklambak tu ? wey vavi ! jgn sesekali kau ganggu idop aku laa pelesit ! aku dah benci kau benci jea laa .. seboksebok cari aku pahal ? cm gampang jea ! kau tak sunat lagi kea ha ? peragai utak kau uh macam budak Ter-encat akal tauk tak ! kau faham tak bodoe ? kuraxkurax , tahu tak tahu tak , dyea ckp kan PMR dyea 5A3B .. Watdepak ? KAHKAHKAH ,  nasib laa intan tak caye , kalau tak .. grr ! wey pelesit , kau nucx typu puns , jgn typu nan  aku smaa intan doe .. kau silap besar !! laen kali klau kau nucx typu .. kau pegy cari budakbudak yg blums sunat atau Ter-encad akal cm kau hokey pelesit ? tapy takpe laa , aku pecaya kan jua yag PMR kau uh 5A3B , wlaupuns itu hangan hangan Taik ayam kau yg TAK lgsung Ter-Capai ! Kesian kan kau ? iskiskisk :'(  .. umm , wey gampang lahh kau ! aku dah ckp nan kau JANGAN CARI aku lagi .. kau pahal ? aku kan dah takde hubungan nan kau ! then kau yg kata tak akan ganggu aku sbb blablablablabla ~~~~~  .. *Oppps ! rahsiarahsia :D .. so ? pahal kau tbetbe cari aku palesit ? nucx mnx maap ? kahkahkah , jgn harap ! aku tak akan penah maap kan kau yea pelesit atas apea yg kau dah buwad at aku dulu  smpai aku temui ajal walaupuns becok ! kau ingad aku bodoe macam pumpans yg kau maen kan ? dulu yea laa , skung ? ahaa , kau pulak yg lagi bodoe dr aku ! paham tak celaka ? wahwah ? kau buwad aku carudcarud lebey ke atas diri kau wahai wan Naqib Bin wan Syamil azam ! opps ? betol kea nama kau ? ahaa , dulik hapa aku .. kesa kea aku ? tak langsung ! pi mampus sama kau Playboy ! jgn kau sukasuka ceramah aku tapy peragai kau tak ubah cm sampah ! Go to Hell laa kau  ! kau dah laa buwad hubungan aku nan Zaid Airil rengang ! kau laa pemusnah Harapan aku , kau lahh pemusnah Hidup aku ! aku JIJIK dengan kau

palesit ! JIJIK !!!!!!!!!!!!!! aku BENCI kau (><,) 


Wan Naqib Bin Wan syamil azam !
Ohh ! iney laa dyea pesalah Besar dlm Hidup aku !


P/s :- weywey , naqib , aku mnx maap laa sbb maki kau .. aku maki puns sbb kau yg mula kan benda ney semua .. kalau tak ? tak kan jady maki aku at kau ! dan utuk pengetahuan kau ! aku dah benci tahab maksimum dgn kau , so tak payah caricari aku ! kau paham ? tak paham duk diamdiam ! jgn macam org serabai !

13/12/2011 | Khamis | 11.19 Pm

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤