saia merepek :)

January 19, 2011 0 Comments A+ a-

19/1/2011 | Rabu | 9.03 Pm

 (:   Salam Hey all's readers   :)

tak suka mau baca ? klik sahaja butang merah X di bahagian atas :)  HABIS cerita kankan ? 

kuraxkurax , tady kan taim BM kankan . adea Ujian mengejud ! tak kea nyayea ? .. :(  , Ohh sungguh kejam ! kuikuikui .. cikgu ckp ney dr Kementerian untuk Class 4Si  sahaja ! OMG (>< ,)  .. dah laa buwad karangan tentang amalan membaca di kalangan masyarakat *tajuk memang senang , mau perah utak mcm jus limau kau tak kira pulak ? .. dah laa panjang nyea kne lebey dr 350 Patah perkataan ! tak gila kau ? 2 jam jea tauk ! utak aku dah lahh takde air nucx diperahperah .. haiyoo -,-  .. mampus aku GAGAL ! grrr >< , saia menci dgn kegagalan ! yea kea ? ehh musty lah ! kurax suka kea nan kegagalan ? org yag suka kegagalan jea sengalsengal ubi kayu dlm tanah ! ehh , pi lantak lahh , dah habis buwad kan ? so ? aljaalja , kalau kau BEBEL panjang lebar macam nucx buwad karangan bertajuk " Karangan SUSAH ! " puns kau tak akan dapad buwad balik okea :)  .. jady keputusan nyea adea lahh ........
SENYAP dan SENYUM :DD


kurax kurax , tady kankan , aku tguk lahh gambargambar seolang mina ney , mian iney diangap adeq comel saia lahh , then ngah tguktguk ..tbetbe ! saia Ternmpak comet dyea Ber-sama abg Z yag amad menyakid kan haty saia dan membuad kan saia TER-Sentap habis lahh ! durax berckp dlm tajuk " aku penyebab Si A jady pendiam dan meng-closed kan Acc FB nan Ym nyea ! " ohh ? salah apea saia ? salah apea ? kerana saia kah ? adea org kata Si A suka saia , adea org kata Si A ney syg gila sama saia .. kuraxkurax , jgn buwad cite buley ? apea sbb dyea jady cm uh ? sbb Si B kan ? warghh ! alja tak tahu tak tahu tak tahu ! jady napea dlm iney cite TIMBUL nyea nama alja ? kenpaa ? saia nan Si A kan kawan ? saia sygs dyea ! saia sygs dyea ! tapy sygs kami hanya lah Sebagai kawan walaupuns dulu saia angap dyea macam Boyfey saia itu puns sblums saia coup nan Si C , ohh si A , kenapa kau tak ckp kau suka aku ? kenapa kau menafikan ? tapy aku rasa tak , sbb kau mana buleyd suka sama aku , aku tak Perfect macam olang laen ! aku , errr aku .. aku tak layak sbnarnyea tuk sapesape walupuns nan Si C or Si A ... tapy kenapa kawankawan kita semua HILANG ? saia rindu's sama mereka :(  , saia rasa perlahanlahan merasai kehilangan mereka semua Ter-masuk awak Si A ! napea kitea dah tak rapad macam dulu ? napea ? saia tak tahu lah -,-  ...


Ohh My Beloved Bunny bun ! napea kita dah tak selalu mcg ? napea kita dah tak mesra ? saia tak tahu lahh -,-  .. memang tak tahu sebabsebab nyea ! Busy sanad kea awak smpai tak ley mcg nan saia ? busy sanad kea awak ? bila saia tak mcg awak , awak cm suka jea .. umm , ntah lahh awak .. saia dah tak tahu , kadangkadang saked hati + geram tu dtg menjelma jugak dlm hati ney .. salah sangka saia dah semakin menebal ! wargghhh !!! awak awak , awak Perlukan lagi saia kea ? awak sygs lagi at saia kea ? maseh adea perasaan kaseh nan saia kea ? adea kea cinta awak buwad saia ? saia dah tak tahu , saia tak tahu lah ! ohh , tuhan tolong nyatakan lah , pada nyea tentang Cinta , adakah cinta iney diperlukan ?  ..


amirul asyraf ! awak , napea hadir lagi dlm hidup saia ? bila saia perlukan Boyfey saia , malangnyea awak yg dtg .. napea awak ?  err , tak tahu lah .. sudasuda lah awak , jgn ingad perkara lalu , saia tak perfect .. so jgn lahh mintak2 coup nan saia lagi .. saia dah saked keranaa lelaki ! paham tak ? grrr >< .. stop lah okea ! stop ! *awak ckp saia dah chuby ? memang puns ! :DD


cuba pembaca lihat dr atas smpai bawah ! adea kah macam karangan ? yea !  bukan macam dah , sememang nyea memang betol ! ahaa .. saked hati tak baca panjangpanjang ? saked hati gila kan ? takpe , tak nucx baca tak paksa sekarang buley belah ! ahaa , jokejoke .. jangan ambil hati tautau :) ..  saia suda shout !!! sbb manyak keje sekolah oleh kerana besok cuty , cikgu mengambil kesempatan untuk membagi keje sekolah yag begitu tinggi bagaikan langgit lidah .. ahaa :B  Fuhh ! nasib bayek lah ecok cuty taihpusam :D .. bulyed lah tyto tak bangunbangun ! ahaa .. bodoe tak ? memang puns .. okea lah , pewud dah bunyi lagu Cindai lah sygs .. chaw -,-  , assalamualaikum :)



P/s :- saia suka cuty sekolah !  sbb cikgu suka bagi kami manyakmanyak keje sekolah yag melambaklambak ! ♥ it lahh  ! warghhhh >< ,

19/1/2011 | Rabu | 10.25Pm

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤