StoryMorry Tuesdayy : )

February 08, 2011 0 Comments A+ a-

8/2/2011 | Selasa | 10.09 Pm

Selamat MALAM : ) littlegirlemoticon

StorryMorry For tuesdayy ? takde pea , macam biasa lahh pasal sekolahsekolah dandan sekolah .. ariney macam smlm jugakk .. still SAKED PEWUDD !! grrr,  hantu apea tahh adea lam pewudd neyy , asal pagy saked , asal malam sakedd .. HAHA ,, CHOYY !! :DD  .. ari ney aku MALAS sanadd .. tak tahu lahh napea .. tgn aku ney pulakk cm dah kne PAKISONSONN --. .. GIGILGIGIL jeaa , memang tulisan aku jady BURUK bin HODOH lahh kankankan ? ahaa , lantakk lahh kauu , janjy aku siapp ! : )  then taimm rehadd puns menjelmaa .. biasa lahh kena jaga PONDOKK ! grrr HATE >< , dah lahh SEBULANN ! memang aku jumpa macammacam jenis , rupa , org , peragai , jantina adea jea at situu .. bored siakk -,-   .. itu takpe lahh , dan taimm rehadd aku bagy pengawaswal puns tiba dan akan BOIKOT NASI LEMAKK ibu kantenn .. *nasib bayek lahh lepas rehad EA , Cikgu baik , takpe LAMBADLAMBAD .. :DD , HAHA .. tau tak sebab pea aku boikott ? aduhh . aku saked pewudd sebab makan ituhh lahh .. JAHABENGG ><  .. kejam kankankan ?  ahaa , memang -,-  .. dan waktu last belajar ialah PA ! PERAKAUNAN :DD , tady belajar kirakira mengira suda START .. aduhh , nasib bayek lahh paham .. ALHAMDULLILAH .. HAHA :DD  .. memang SYIOKK habiss belajar PA tadyy .. then balik uh nan makcek qilaGebugebu , before balik , singgah 7e dulu yaww , beli ais-Cream *WAJIB !* .. HAHA , dah balik uhh , siapsiap nucx belajar at rumah qilagebugebu at FSK : )   .. taim nucx gi umah dyea .. aduhh macammacam ragam adea .. HAHA , yag TAK ley belahh , mak aku CALL marahmarahh , ahaa , yag ayad aku asyik bahan mak aku tady " kau typutypu aku " dah macam nazim RL dahh woii .. memang mak aku GELAKK jea ble aku aju kan balik tadyy .. ahaaa .. jahad kankankan aku ? memang -,-  .. ble balikk dr umah aqilagebugebu , aku gi teman kan anak buah aku si HAKIM ngajii *donat nagis yaww .. ahaa :B  .. juga diteman kan sigebugebu ituu .. ahaa , errr , weywey ! korang tau takk yag aku adea keje sekola ? ahaa , memang lah korang tak tahu , pea KEBODOHAN melanda lahh -,-  .. dah lahh weyy mau

SLEEPING BEAUTYY !  littlegirlemoticon

P/s :- omwok omwokk , kesian awak kankankan ? tunggu saia yea .. nanty saia SELAKK sehelai sehelaii buku ituhh .. : )  Saia kan RAJIN ! : )  .. then boyfey saia cakap malas dah mcg-ing  .. aduhh -,-  .. okea takpetakpe ..

8/2/2011 | Selasa | 11.20 Pm

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤