Monday, April 4, 2011

RINDU JIMMY :')

Publish on : 3:37 PM There is : 0 Comments Labels : ,
4/4/2011 | Isnin | 2.50 Pm

Hello guys :') 

nampakk ken title ? yea alja rindu sanadsanad nan JIMMY ! sape jimmy ? jimmy Teddy bear alja yag sufi bgy ari tuhh .. tapy alja dh pulang ken balikk at sufi ari ahad pgy smlm .. awakk , alja rindu jimmy .. sufi kata jimmy nan coklet tuh sufi dh BUANG .. umm , sedeyy  nyea .. kesian jimmy ken ? tentu dyea nagis :')   .. smlm alja bawak KLON jimmy kemana mana jea alja pegy .. nucx tengok sape ? bawahh  bawahh ..

ini KLON JIMMY

tak same ken muka dorang ? KLON jea puns , tapy rindu wohh , smlm balik dr jumpa sufi terus nagis :')  , grrr >,< tak ley belah ken ? smlm bawak siney sana teddy neyy , mak kata apea lha masalah kau neyy ken , bawak teddy cm kanakkanak , haha aku rasa aku dh cm hilang anak , alja alja macam apea apea tahh .. smlm cite at honey kenn , dyea ckp takpe2 tamoe sedey2 nanty honey beli lgy besarr .. haha , kelakar betol mamad cina neyy ..

Sufi puns skung dah benci alja sejak kejadian smlm , awak awak , alja mintak maaf , tapy salah kea alja pulang ken balik brg awak ?  alja takde niat pape puns , alja cuma pulang ken hak org , kalau alja pulang ken puns , awak buley bgy at makwe awak , betol ken ? umm , awak betol kea awak dah benci alja ? grrr , alja dh anggap dyea cm abg jea kudd >,<  lgipuns dyea kata alja maen ken dyea , mana dea alja maen ken dyea ! alja tk terlintas lgsung dipikiran neyy , alja pulang ken hak org balik .. alja rasa tak layak nucx ambek hak orgg  , sumpah coklet2 tuh puns alja tk makan , alja pulang ken semua ..
salah kea alja ? salah kea ?  memang cm neyy erkk hidup alja ?

sumpah lha weyy aku tak ken terima hadiah org lagy , hati aku dah sakedd gila .. mcm dihirishiris sembilu .

Alja MINTAK MAAF SUFI :'( 

4/42011 | Isnin | 3.50 Pm

No comments:

Post a Comment

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sila Jaga Percakapan anda . Jika tidak anda boleh didenda tidak melebihi 58 Ribu Ringit atau dipenjarakan atau kedua-duanya !

ANDA SEDANG DIPERHATI . MOHON JAGA TINGKAH LAKU APABILA BERADA DI WWW.CAHAYAPERMATA.MY . TERIMA KASIH .