Malaysia BOLEH ! ILoveyou ♥

November 22, 2011 2 Comments A+ a-

Photobucket
Tumblr
Assalamualaikum andd Yeoboseyo . Jyeahhh ! MALAYSIA Menang . Thanks GOD . Thanks GOD Thanks GOD ! Sumpah BANGGA jadi ANAK MALAYSIA ! Walaupun MALAYSIA Kalah sekali pun tetapi saye tetap BANGGA menjadi ANAK MALAYSIA tetapi saye HARAP MALAYSIA akan Terus berjuang ! dan terus JUARA !

Sumpah menjerit habis suara pon dah tak ada . JiranJiran kompem marah kenn sebab menjerit tak ingat dunia ? muahehe Sorry Jiranjiran . sebab kami terlalu eksited , suspenn semua ada lhaa . Tapi ALHAMDULLILAH . ALHAMDULLILAH . ALHAMDULLILAH MALAYSIA MENANG !!! 

JiranJiran aku bunyi HON motor lhaa . MALAYSIA menang pon jangan lha bunyikan HON MOTOR tuh , haha merepek . Sumpahh GILA BISING . Tapi kami seronokkk beronok ronokkk . hihi .

Khairul Fahmi Che Mat ! Penjaga GOL yang Hensem . Thanks kerana menjaga GOL dengan BAIK . Thanks kerana mengharumkan nama NEGARA . Thanks kepada Pemain HARIMAU MALAYA ! Korang terbaik . berjuang demi NEGARA . Berjuang sehabis BOLEH ! TAHNIAH TAHNIAH dan TAHNIAH ! Kalah menang adat permainan jadi terima lah dengan hati terbuka :)

Harimau MALAYA telah menewaskan GARUDA . GARUDA tumbang diHalaman sendiri .

Korang tengok lha status pasal Khairul Fahmi a.k.a APEK nihh . sumpah rasa nak tergelakk . hihi ##agak-2 ikut lagu apa ? haha 

Tekak sakedd menjerit . nak menagis meraung semua ada sebab MALAYSIA MENANG . Mati sekarang pon takpe sebab MALAYSIA menang . Alhamdullilah Thanks GOD . Kita Kalah Kita menang Harimau kita Tetap mengaummmm !

 ILoveyou Khairul Fahmi ILoveyou Harimau MALAYA ILoveyou  ILoveyou


Masa Asrarudin GOAL 

Sepakan Panalti Malaysia 4 -3 Indonesia

Jom Nyanyi lagu samasama :) 


Muka KEGEMBIRAAN Pemain Bola MALAYSIA !

Biar kalah bermaruah, jangan menang jual maruah.
MALAYSIA dah menang , Perdana Menteri bagi cuti seminggu boleh ? haha . Pemain yang penat nih pon tak mintak , kita yang tak buat apapa mintak macam2 . haha Iloveyou MALAYSIA 


Bola sudah Habis semua boleh mimpi dengan pemain Bola MALAYSIA ! haha 

2 Comments

Write Comments
smilenajah93
AUTHOR
November 22, 2011 at 12:42 PM delete

yeah !!!! kita menang !!

Reply To This Comment
avatar
Mimi
AUTHOR
November 25, 2011 at 11:54 AM delete

nice entry. suke~ :D

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤