Friday, December 9, 2011

[ Video ] Aku Bukan Tomboy Full Movie 2011

Publish on : 12:11 AM There is : 1 Comments Labels : ,
Photobucket
Assalamualaikum andd yeoboseyo . Siapa yang dah tengok Aku bukan tomboy dekat pawagam ? haha bagus-2 . Tengok ? alja tengok semua video dekat youtube jea . sobsob~~ . haha okey habaikan . Mak cakap tengok dekat Youtube andd dalam rumah lagi murah andd selamat . tapi bukan ke guna elektrik jugak ? haha okey . siapa yang tak tengok lagi ? NAHH ! alja bagi . haha . Korang tengok jea lha . sorry sebab alja malas nak download nanti berat notebook . haha .



Kadang-2 tengok Tomboy-2 nihh comel jugakk . hihi okey  ##Merepek

bytheway kelakar jugak cerita ni . haha

1 comment:

  1. nak jugak tgk crita ni.. tp masa tak mengizinkan.. bz dgn exam xlamak lagi huhu.. comel nyeer blog ni ;)

    ReplyDelete

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sila Jaga Percakapan anda . Jika tidak anda boleh didenda tidak melebihi 58 Ribu Ringit atau dipenjarakan atau kedua-duanya !

ANDA SEDANG DIPERHATI . MOHON JAGA TINGKAH LAKU APABILA BERADA DI WWW.CAHAYAPERMATA.MY . TERIMA KASIH .