[ Video ] Aku Bukan Tomboy Full Movie 2011

December 09, 2011 1 Comments A+ a-

Assalamualaikum andd yeoboseyo . Siapa yang dah tengok Aku bukan tomboy dekat pawagam ? haha bagus-2 . Tengok ? alja tengok semua video dekat youtube jea . sobsob~~ . haha okey habaikan . Mak cakap tengok dekat Youtube andd dalam rumah lagi murah andd selamat . tapi bukan ke guna elektrik jugak ? haha okey . siapa yang tak tengok lagi ? NAHH ! alja bagi . haha . Korang tengok jea lha . sorry sebab alja malas nak download nanti berat notebook . haha .



Kadang-2 tengok Tomboy-2 nihh comel jugakk . hihi okey  ##Merepek

bytheway kelakar jugak cerita ni . haha

1 Comments:

Write Comments
eVa
AUTHOR
December 9, 2011 at 3:49 PM delete

nak jugak tgk crita ni.. tp masa tak mengizinkan.. bz dgn exam xlamak lagi huhu.. comel nyeer blog ni ;)

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤