Sunday, December 11, 2011

[ Video ] Salah ke Jual burger ? tak sedar Diri !

Publish on : 7:46 PM There is : 1 Comments Labels : ,
Photobucket
Be Mine
Assalamualaikum andd yeoboseyo . Korang-2 , korang rasa saked hati tak kalau tetiba ada org maki kauu . maki depan org pulakk tuh . mesti rasa saked hati sgt kankan ? haa macam tuh jugak lhaa Video bawah nihh . alja rasa ramai yang dah tahuu . tapii untukk pengajaran kita apa kata kita try dengar balekk .

Babe kalau kita nak cari pasangan mesti lah diutamakan ciriciri ini dahulu rupa parasnya , hartanya  keturunanya dan agamanya .

Kasih yang di pupuk biarlah kerana Allah kerana ia menjamin kebahagian rumahtangga
Hadis Nabi ada menyatakan ...“Barangsiapa yang berkawin dengan wanita kerana KEDUDUKAN ia hanya  mendapat kehancuran sebagai balasan,Barangsiapa yang berkawin dengan wanita kerana KEKAYAAN, Allah menjanjikan kemiskinan.Barangsiapa yang menikahi kerana KETURUNAN, Allah akan menghina keturunanya.Dan barang siapa yang berkawin dengan NIAT BAIK dan kerana ALLAH demi menutup pandangan dan kemaluannya atau menyambung silahturrahim, Allah akan memberkati kedua-duanya.”

Cintai pasangan kita kerana keimanan mereka kepada ALLAH SWT dan bukan kerana rupa parasnya

Kalau kawin atas dasar Rupa andd Harta baik lupakan . sebab rupa dan harta kamu itu allah boleh tarik balekk . Walaupun Rupa penting tapi bukankahh agama dann niatnya lagi penting ?

Bytheway tak cakap pasal siapasiapa ponn , saje jea tulis . nak ganti Ustazah Pilihan . haha ##Perasan dah terlebihh . Okey lahh korang tengok jea lha Video nihh . Mana yang dh tengok tuh tengok lah balekk mana tahuu boleh perbaiki diri lagi ke . aik ? haha . okey .

Maka turunlah Surah Al Baqarah:
“Janganlah kamu berkahwin dengan orang musyrik , kerana sesungguhnya berkawin dengan hamba mukmin itu lebih baik daripada seorang musyrik walaupun cantik .” ---> Seterusnya di SINI .



1 comment:

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sila Jaga Percakapan anda . Jika tidak anda boleh didenda tidak melebihi 58 Ribu Ringit atau dipenjarakan atau kedua-duanya !

ANDA SEDANG DIPERHATI . MOHON JAGA TINGKAH LAKU APABILA BERADA DI WWW.CAHAYAPERMATA.MY . TERIMA KASIH .