Tuesday, April 26, 2011

alja budak kuad : )

Publish on : 7:16 PM There is : 0 Comments Labels : ,
26/4/2011 | Selasa | 7.00 Pm

 Assalamualaikum Temanteman : )
♥░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░♥ ♥░░▓▓▓▓░░▓▓░░░░▓▓░░░░░▓▓▓▓░░▓▓░░▓▓░░♥ ♥░▓▓░░▓▓░▓▓░░░░▓▓░░░░▓▓░░▓▓░▓▓░░▓▓░░♥ ♥░▓▓▓▓▓▓░▓▓░░░░▓▓░░░░▓▓▓▓▓▓░▓▓▓▓▓▓░░♥ ♥░▓▓░░▓▓░▓▓░░░░▓▓░░░░▓▓░░▓▓░▓▓░░▓▓░░♥ ♥░▓▓░░▓▓░▓▓▓▓▓░▓▓▓▓▓░▓▓░░▓▓░▓▓░░▓▓░░♥ ♥░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░♥
[ skung ney alja selalu sanadd saked pale , saked sanadd dah tak tertahan ]  

ari jumaad ney adea opoiment dgn Doctor . malas kens ? haiyoo ..  dah lha asyik lupa jea nucx ambek surat at pejabat .. takde masa lha , sorry mak .. at sekolah tuh dgn tugas pengawas lagy , belajar lgy , jaga itu lgy .. nucx siap kens ney lagy .. betolbetol lupa .. kalau ingad puns taim tgh busy .. umm , sorry makk  ..  adik tak mahu pegy Hospital ! malas malas malas .. nak tunggu lamalama at hospital tuhh .. tapy terpaksa pegy jugak nk cek sehad or takk .. Korang Korang , doa2 kens alja tak ada apa2 sakedd tau  .. alja tak mintak saked puns .. benda ney dtg sendiri : )  

alja sehad lha , betol tak ? betol kens ? alja takde saked apea apea kens ?  alja kuad kens ? betol takk ? betol kens ?  


Dunia dalam genggaman kita , dunia dalam genggaman kita , dunia dalam genggaman ku .. 

26/4/2011 | Selasa | 7.15 Pm

Friday, April 22, 2011

Iloveyou andy : )

Publish on : 6:20 PM There is : 0 Comments Labels : ,
22/4/2011 | Jumaad | 5.50 Pm
Hey HunnyBunny  : )  

today kens tak pergy sch , saked , harihari saked ..  today pegy klinik nucx ambek hasil ujian darah yag ari tuh .. then doctor comel tuh ckp kene pegy HUKM pulakk untuk ujian lanjut .. haihhh , susah kens ?  umm , nucx kene ambek surat at pejabat lgy .. tahu tak malas sanad masuk pejabat .. haihhh .. masuk ney dah banyak kali pergi HUKM tuhh .. sakedd sakedd .. HAHA , selubung lha kau saked dlm diriku ..  umm , okea back to title : ) 

Iloveyou andy ? pea mksud tuh ? HAHA .. means alja suda couple lha .. bawu jea lgy masa 25/3/2011 ari tuhh .. yea sejak gadoh nan Si "S" lha .. umm Forget about "S"   ..  HAHA , alja dah Bengong .. ehh korang mau tau tak , nama betol andy ialah Lum Gah Fook .. cina mehh .. haha , adea guk org sudy couple nan budak buruk cm alja ney kens ? pape puns , thanx Honey : )  .. honey alja ney sch at ampang .. jauh kens ? HAHA , yea yea jea kau ni alja .. kitaorg nucx jumpa puns tak buley ..bub jaohhh .. ehh alja harap hubungan kita Kekel sampai bilabila .. gadoh2 tuh kens adat org berkaseh :DD  korang , korang doa kens aljandy tauu ..  Thanx : )  tengok lha gamba at bawah ni : ) 

SI HENSEM bersama SI BURUK : )  

mogamoga hubungan kami kekal dan boleh lalui semua nyea dgn penuh kesabaran . amin , doa kens tau : )

ILoveyou awakkk !  jangan Tinggal kens saia cm org laen tinggal kens saia tauu ..

22/1/2011 | Jumaad | 6.15 Pm

Monday, April 18, 2011

tahu kau PERFECT .

Publish on : 9:21 PM There is : 0 Comments Labels : ,
18/4/2011 | Isnin | 8.38 Pm


Hey , alja mau MARAH lepas kens GERAM ..  boleh ? 

tady petang kawad , around pukul 4ptg start kawad smpai pukul 6ptg  .. tady pikiran and hati memang tak tenang and gelisah .. kawad puns tak menjadi .. alja tak tahu apea kene dgn alja .. pasuh tbe2 Si 'S' ney and kutukutu nyea dtg tmpt kawad .. dorang tengok kawad kiteorg pasuh nucx sound2 , nucx sindir2 .. korangkorang , aku adea ayad terbaik buads korang at bawah neyy , baca lha ..


" wey korang bajed kawad bagus , sbb tuh kau punya kawad selalu menang . HAHA SUMPAH saked hati . mentang2 si Afif afdhal tuh adea , kau puns mengatal mcm perempuan PUNDEK .. Sabor Je Lah~  HAHA  .. ntah2 kawad kau puns terbalikbalik , kau nucx BANYAK bunyi , HAHA , tapy aku tahu kawad kau PERFECT gilagila kens , ikod kens hati mau saje aku sumpah seranah kau , dah tahu org laen nucx kawad tapy kau dgn sekutukutu kau pegy memekak at situ . macam SIAL , cm nea lha org nucx tumpu kens perhatian at kawad , pasuh banyak kosong dlm barisan . cuba kau ? eii macam Pantekk jea .. dah tahu kawad tungang terbalik yag laen tuh tk nucx masuk barisan masing2 , memang aku takde mudd lha kens , yag laen tuh kata nucx tengok kawad okea kea tak .. ishh bapak tengkorak kau ! dah tahu kau puns masuk kawad , tak rety masuk barisan ? tergedek2 duduk at tepi tuh pasuh main henset , macam Bangang jea .. pasuh yag kau ingad kau memekak at situ org laen suka ? FUCKROL lha .. HAHA .. tapy hati aku kens suci tak suka marahmarah , marahmarah tuh kens cm org tua .. MACAM KAU lah !  HAHA . Bodoh punya BETINOKK ..  SUMPAH kawad kau PERFECTT GILABABI .. HAHA .. SELAMAT MAJUJAYA <3  kawad kau BEST PERFECT ! "


sudah baca ? HAHA , khas untuk kauu dan kutukutu kau .. kau ingad budakbudak kawad aku suka dengar kau dan kutukutu kau memekak ? FUCKROL lha kens ?

pasuh kak nabila pulakk , dyea puns adea salah dlm kawad , nucx memekak2 nucx marah2 aku .. Biva lha , laen kali tengok kawad sendyri jgn ckp org , pasuh sebelah aku si dilla BONGOKK ! dah lha terbongkok2 , yag korang salah , aku at tengah2 ney jugak yag kene marah . wahh saked hati aku .. macam cipet . sumpah tahun depan aku tak akan masuk kawad . lantakk korang lha ..  kau ajak si "S" tuh dan kutukutu dyea masuk kawad . dorang kens PERFECT .

besok ? lawan kawadd ? kene dtg pukul 6.15 pagi ? haha , aku dtg lambadd adea lha .. nucx suruh aku dtg cepad2 ambik aku at umah lha derr .tapy korangkorang semua , aku dgn ikhlas hati dan baik hati , suci dr debu ney mohon maaf dan ingin korang semua doa kens kitaorg Kadet Polis D'BTRian JOHAN . aminamin : )  thankyous

aku saked hati . dah lha hari ni aku tak sehadd , pasuh nucx makimaki aku .. saked pale aku .. besok lawan kawad pasuh kau nucx buads cm taik , kang org last2 minute tarik diri bawu korang mencacau cari org .. cara perckpan tuh jaga lha sikid , hormat lha jugak org sekeliling . jgn pikir diri kau tuh PERECT sanad .. ikod kens aku memang aku tak akan pergi , baik aku belajar akaun . aku cuma nucx jaga perasaan budak kadet jea , kalau korang ? adea kea jaga perasaan budakbudak tuh ? takde , jangan harap !


18/4/2011 | Isnin | 9.20 Pm 

Saturday, April 16, 2011

haishh , mencabar keimanan . HAHA [ Part 3 ]

Publish on : 1:17 PM There is : 0 Comments Labels : ,
16/4/2011 | Sabtu | 1.00 Pm

Hey HoneyMoney : )  I want StoryMorry

kome tahu tak ? awok dapad lagy soalan mencabar dlm Formspring tauu .. awok dah kekeringan otak nucx jawab soalan "Pemisteri" neyy *nampak bebeno nipu nyea .. hadess .. haa , kome tengokk jea lha yea ..

 
BESORR kens ? tekan Ctrl + Alt then Mouse : )  

Ha ? nampaknampak ? awok dah tk tahu nucx ckp apea nan pemisteri neyy , soalan mencabar keimanan dan keikhlasan awok .. dan akhir nyea si fantot neyy berkatakata begitu

macam CILAKOKAK betol .  ==.   BUNCITT !! 
pi mampus lha engkau .. soalan macam haram .  pi mampus kau dgn soalansoalan Ter-HOWT kau tuhh .

Pening kepala tangan asyik menggigil jea .. jumpa doctor minggu depan .. umm , ney hujan pulakk tuh , alamad nyea kawad petang ney tak pegy lha kens ? takde sape mau antar kens . 

16/4/2011 | Jumaad | 1.15 Pm

Friday, April 15, 2011

haishh , mencabar keimanan . haha [ Part 2 ]

Publish on : 2:25 PM There is : 0 Comments Labels : ,
15/4/2011 | Jumaad | 2.00 Pm

Heyou : )

ney Soalan Kedua dr org misteri . cenegokcenegok : )   

Soalan Ke-Dua dari PEMISTERI =="

 Haishh , siapakah org bagy soalan neyy ? alja rasa Sufi tapy .. bukanbukan , sufi kens benci alja , mana nyea dyea nucx bukak alja punya neyy .. kalau dyea bgy tau dyea sape , alja errr alja akan tanya dyea napea dyea bgy soalan cm tuh .. walaupuns Sufi >,<   ..





Hangin aku 

15/4/2011 | Jumaad | 2.18 Pm

Wednesday, April 13, 2011

haishh , mencabar keimanan . HAHA

Publish on : 8:49 PM There is : 0 Comments Labels : ,
13/4/2011 | Rabu | 8.30 Pm

Hey peps : )  

mau tau tk ? tady bawu lha alja tergerak hati bukak Formspring alja  ,sekali ha , HAMBEKK kau 40 Questions  .. yag penting alja tk reply .. HAHA , takde mudd kudd mau reply2 neyy .. Sumpah sorry darl : )   .. tgh tengok2 soalan dorang bgy sekali terkeluar soalan mencabar fizikal dan mental aku .. Fuhh , nucx tengok ? bawahbawah  ..

tak nmpak ? nucx bgy BOSORR ? hanya tekan Ctrl + Alt then Mouse : )

dah nmpak ? terkejut tau tbe2 dea org bagy soalan cm tuhh .. tapy alja tk tahu sape >,<  ishh memang betol2 mencabar iman . tak marah cuma terkejut    .. haishh , awak awak siapa awak yea ? adakah awak tuh sufi ?  haishh , tak mungkin alja tak mungkin  .. alja lupa kens dyea alja >,<   jgn ncux ingad at dyea .. 


wey BESOKK adea "Karnival Kaunseling Kerjaya Peringkad Zon Pudu at SMK Seri Bintang Selatan" tak belajar akaun , Sumpah best , cuma bawak buku masa 1 , 2 and 3 jea .. tak belajar hoyeaa hoyeaa !! HAHA alja Melampau betol kau kens ? tampa lajulaju .

 13/4/2011 | Rabu | 8.48 Pm

Friday, April 8, 2011

Mak Limah dea Face-BOOK ?

Publish on : 8:32 PM There is : 0 Comments Labels : ,
8/4/2011 |  Jumaad | 8.10 Pm

Hey HoneyMoney :DD  

ehh mak Limah dea FaceBook tauu :DD  , ate , kome tak percaye kea ckp awok ?
CenegokCenegok .. HAHA 
Mohh lha kita pergi .. 


LARGE ken lha sendyri . :DD [ Tekan Ctrl + Alt and Mouse ]
ha , awok ckp bebenor neyy ken ? tak tipu tak tipu .. mohh lha kita bako kak limah neyy .. 

kita BAKO kita BAKO . HAHA . 

*kome maseh tak percaya awok lgy ?

8/4/2011 | Jumaad | 8.30 Pm 

Wednesday, April 6, 2011

merepek jea ken dorang ney ?

Publish on : 7:28 PM There is : 0 Comments Labels : ,
6/4/2011 | Rabu | 6.50 Pm

Hey honeymoney :DD  

title tuh aku tuju ken pada budak2 laky at class aku tuhh .. grrr >,< mau tahu napea ? saked hati alja tauu .. geram jea dgr . HAHA .. coolcool :DD  .. apea penyebab alja marah ? geram ? takde lha , mana dea alja marah ken ? alja ken budak baik :')  *tapy stil rindu jimmy >,<

mau tau kenapa alja geram nan dorang ? tak geram lha sygs jea .. ngee :DD  , serious lha alja , okeaokea cm neyy , dorang selalu tanya alja "best tak GRIK ?" * "GRIK ? ntah lha alja puns tk tahu nucx mengeja ken benda alah tuhh"  so alja puns layan lha balik ..

alja :- GRIK ? BEST wohh , HAHA 
Dorang :- rasa STIM tk buads GRIK 
alja :- HAHA , bongokk !! *mula2 alja tk paham lgsung mksud tuhh 
dorang :- apea rasa GRIK
alja :- HAHA , dahdah malas layan korang , tapy pea tuh GRIK wey ? 
dorang :- alah dyea yag buads , tapy tk tahu pulakk .. 
alja :- HAHA , really dohh aku tk tahu pea tuhh GRIK .. gusty ? lawan2 ? HAHA 
dorang :- HAHA , ntah ntah , busy neyy, tak dgr .. HAHA
alja :- ishh maen2 lha korang .. grrr >,<
Dorang :- HAHA mana dea tuhh .. 
alja :- HAHA , yea lha yea , tapy aku buads GRIK nan sape ? 
dorang :- alah , nan Boyfey sndyri puns tk tahu .. 
alja :- HA ? Boyfey ? masa bila lha pulakk aku derr boyfey =="
dorang :- eiii !! pengotorr !! alja pengotor buads GRIK .. HAHA   
alja :-  HAHA o_o ??? *dah BLUR aku layan dorang --"

GRIK tuhh dituju ken pada alja bub ari tuh dorang nmpak alja nan sufi at tasekk .. dorang nmpak alja nan sufi pegang2 tgn pasuh kepala bercantum , ishh kepala alja nan sufi dekadd , paham ken ? HAHA .. pasuh dorang boleh ckp sufi boyfey alja , errr >,<  mana deaa , korang , jangan merepek boleh ? marah tau mkwe dyea dgrr , dah lha aku nan sufi gadoh , dyea tk nucx kawan nan aku dahh .. okea STOP here , hati saked ble pikir ken pasal ari ahad tuhh  , HAHA ..  thanx korang korang ceria ken aku :')  ILoveyou budakbudak :DD

penad ber-latih kawad untuk NEGERI punya . Hope menang :')  minggu depan dah lawan , takud lha wey , sumpah takud ..  
*menyebok ken diri buads kawad dr memikir ken "mereke" ituh >,<

DORANG JAHAT ken ? HAHA 
6/4/2011 | Rabu | 7.30 Pm

Monday, April 4, 2011

RINDU JIMMY :')

Publish on : 3:37 PM There is : 0 Comments Labels : ,
4/4/2011 | Isnin | 2.50 Pm

Hello guys :') 

nampakk ken title ? yea alja rindu sanadsanad nan JIMMY ! sape jimmy ? jimmy Teddy bear alja yag sufi bgy ari tuhh .. tapy alja dh pulang ken balikk at sufi ari ahad pgy smlm .. awakk , alja rindu jimmy .. sufi kata jimmy nan coklet tuh sufi dh BUANG .. umm , sedeyy  nyea .. kesian jimmy ken ? tentu dyea nagis :')   .. smlm alja bawak KLON jimmy kemana mana jea alja pegy .. nucx tengok sape ? bawahh  bawahh ..

ini KLON JIMMY

tak same ken muka dorang ? KLON jea puns , tapy rindu wohh , smlm balik dr jumpa sufi terus nagis :')  , grrr >,< tak ley belah ken ? smlm bawak siney sana teddy neyy , mak kata apea lha masalah kau neyy ken , bawak teddy cm kanakkanak , haha aku rasa aku dh cm hilang anak , alja alja macam apea apea tahh .. smlm cite at honey kenn , dyea ckp takpe2 tamoe sedey2 nanty honey beli lgy besarr .. haha , kelakar betol mamad cina neyy ..

Sufi puns skung dah benci alja sejak kejadian smlm , awak awak , alja mintak maaf , tapy salah kea alja pulang ken balik brg awak ?  alja takde niat pape puns , alja cuma pulang ken hak org , kalau alja pulang ken puns , awak buley bgy at makwe awak , betol ken ? umm , awak betol kea awak dah benci alja ? grrr , alja dh anggap dyea cm abg jea kudd >,<  lgipuns dyea kata alja maen ken dyea , mana dea alja maen ken dyea ! alja tk terlintas lgsung dipikiran neyy , alja pulang ken hak org balik .. alja rasa tak layak nucx ambek hak orgg  , sumpah coklet2 tuh puns alja tk makan , alja pulang ken semua ..
salah kea alja ? salah kea ?  memang cm neyy erkk hidup alja ?

sumpah lha weyy aku tak ken terima hadiah org lagy , hati aku dah sakedd gila .. mcm dihirishiris sembilu .

Alja MINTAK MAAF SUFI :'( 

4/42011 | Isnin | 3.50 Pm