Thursday, December 20, 2012

Lahirlah seorang puteri .....

Publish on : 7:51 PM There is : 0 Comments Labels :
Photobucket
Assalamualaikum andd yeoboeseyo . Alhamdulillah hari ini pada 20 Disember 2012 bersamaan 6Safar 1434H tepat pukul 2.57 petang . Lahirlah seorang Puteri yang solehah dan seorang Kuat Hatinya dalam menempuh segala cabaran . InsyaAllah ! 

Yeahhhh . saya dapat anak buah baru . anak buah yang Ketujuh . Alhamdulillah selamat dilahirkan dan sangat sangat sangat comel ! Comel macam saya . hahaha K perasan sgt tuh :p Nama ? hmm Nama belum diberikan lagi . Kalau anak saya , saya bagi nama Nur An Nur . hahaha berangan . nasib baik tuh baby kaka . hekhek . baby nh sama tarikh Lahir dengan Kaka saya Cris Fikah . haha Kembar ! hahaha . 

Tahniah kepada Kaka saya Dato' Mas and Family . kepada Ain'ni perasan jugak . hehe . Semoga dengan lahirnya anak ketiga ini , bertambah seri keluarga kaka . ameen . Semoga Princess comel ini menjadi seorang puteri solehah dan taat akan perintah ALLAH . ameen . Nak tengok ? nak ? jom jom .. 

Comel right ? haha mata dia agak-2 sepet macam saya tak ? haha pipi dia blushing !!! haha malu sebab kena tangkap gambar . haha

No comments:

Post a Comment

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sila Jaga Percakapan anda . Jika tidak anda boleh didenda tidak melebihi 58 Ribu Ringit atau dipenjarakan atau kedua-duanya !

ANDA SEDANG DIPERHATI . MOHON JAGA TINGKAH LAKU APABILA BERADA DI WWW.CAHAYAPERMATA.MY . TERIMA KASIH .