Wednesday, November 6, 2013

Segmen 'Kami Kembar Kami Geng'

Publish on : 11:59 PM There is : 89 Comments Labels : , , ,
ENTRY MELEKAT TAKNAK TERTANGGAL 
SAMPAILAH 6 5 NOVEMBER 2013 
NEW ENTRY ? TENGOK DI 'BLOG ARCHIVE' ^^
TAMAT TAMAT TAMAT 

Bismillahirrahmanirrahim .. Assalamualaikum andd yeoboseyo . Hai :) Alja Terfikir nak buat Segmen pulak kali ini , Segmen yang ada sekali dengan hadiah . Haha . Segmen ni dianjurkan kerana ingin mencari Blogger-2 yang bertarikh lahir sama dgn Kita . yeh kita ada geng !! haha InsyaALLAH , Semoga dipermudahkan :)

Saya 05 March . Awak semua ? ^^

TARIKH TUTUP TERPAKSA DIPERCEPATKAN 5 NOVEMBER 2013

Syarat Wajib *Jujur please :)
  1. Follow Blog NurAlja dan Haneeza *AKAN DISEMAK
  2. Like dan Follow FB Sponsor  
     
     
     
  3. Click    
  4. Buat Entry bertajuk Segmen 'Kami Kembar Kami Geng' . Letak Banner dan backlink kan ke Entry sini . Nak Tag boleh , taknak takpe .
  5. Letakkan Tarikh Lahir Korang dalam Entry .
  6. Siap ? Publish Entry dan Tinggalkan Entry Segmen di Comment *Sila post sekali SAHAJA bagi memudahkan Alja untuk Semak .

Senarai Hadiah
  • Power bank x1
  • Topup RM10 x1 Topup RM5 x3
  • Shawl x2 + 1 = x3
  • Review blog x5
  • Tapak sewa iklan selama sebulan+bloglist x3 + 1 = x4
  • JIKA PENYERTAAN MEMUASKAN , ALJA & HANEEZA AKAN TAMBAHKAN HADIAH . INSYAALLAH ^^
Cara pemilihan ?
  • Mungkin Random ?
  • Mungkin Blogwalking paling terbanyak ?
  • Mungkin Top Referral ?
  • Mungkin ....
Objektif Segmen
  • dapat berkenalan antara Blogger lama mahupun baru
  • dapat tahu makin lama makin ramai yang mempunyai Blog ^^
  • dapat tahun birthday Blogger-2 *Boleh Wish ^^ Sewonoknyewpung
  • macam macam ada .

SENARAI PESERTA ** Sentiasa Berupdate




**UPDATE**

Cara Pemilihan Pemenang ....
    • Blogwalking paling terbanyak dapat Topup RM5x1
    • Top Referral dapat Power Bankx1
    • Khidmat RANDOM :- Topup RM5x2 , Shawlx3 , Review blogx5 dan Tapak Iklanx4




    89 comments:

    1. http://murnimohdyusof.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    2. http://xiauraellallyn.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html join lahh :)

      ReplyDelete
    3. Saya join : http://myboyfriendisanarmy.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    4. Joined ^_^ http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    5. http://arnilala.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    6. done follow sini....ade mase blh join...=D

      ReplyDelete
    7. Bismillah saya join harap menang Aminn :)
      http://twinkleeestar.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    8. http://arinalola.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    9. Waah, bestnya ada kembar blogger.
      http://hannanabyllah.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    10. bismillah :)

      kembar ke dua orang ni?


      http://akuchentacamera.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    11. http://chocollyheart.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    12. http://teenagersareawesome.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    13. http://blogcontestgiveaway.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    14. Join :)

      http://stxrlightm00n.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    15. join
      http://archiehusna.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    16. http://ohthrillers.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    17. http://www.kanvasdakwat.com/2013/10/kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    18. Okay..PC join ;

      http://www.nazlee.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    19. join

      http://kakikerja.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    20. http://itsmetira.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      join :) nanti awak buat senarai list peserta . senang saya nak bw hehe

      ReplyDelete
    21. Bismillah. Atiqah join :)
      http://sipendekmataempat.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    22. join yee
      http://budaxxperasangoergus.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    23. join

      http://www.geeazielove4eva.my/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    24. http://www.aimisyahirah.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html join..=)

      ReplyDelete
    25. http://lienliedot.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    26. http://smileon-secret.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    27. http://smileon-secret.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    28. http://hafiznur.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    29. http://bluepinkiey.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      SIS JOIN ya,:)

      ReplyDelete
    30. ubai joined !!

      http://kataubaid.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    31. http://cxopportunities.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    32. TENGKUBUTANG JOIN YEA..heeee..

      http://honeyoyeke.blogspot.com/2013/10/kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    33. joined :)

      http://just-myyself.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    34. http://permatacahayailmu.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    35. Joined; ^.^v
      http://warnawarnigadiskidal.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    36. http://superpapaya.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    37. joint ye :)

      http://airis-contest.blogspot.com/2013/10/kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    38. join sini :)
      http://www.dayangdeno.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    39. joined..:)
      http://cikfatinchocoholic.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    40. Assalamualaikum...Salam perkenalan...Nak join jugak......
      http://www.sensasi2020.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    41. join..

      http://www.sigadismerah.my/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    42. http://bilaaccountjdblogger.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    43. http://kechik-gile.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    44. Hi . Farra join :)

      http://farraanuar.blogspot.com/2013/10/kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    45. http://nanakimie.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    46. bismillah :)

      http://anayuhanis.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    47. joined :)

      http://najaha-abdillah.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    48. http://official-shahirasulaiman.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    49. http://komikfeeqry.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html
      Ada Kembar Saya Tak Kat Sini :p

      ReplyDelete
    50. http://kinifarahberbicara.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    51. http://fifiy-fitrianiee.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    52. http://gadis-hijau.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      join ! ;)

      ReplyDelete
    53. CHAIERA JOIN . HIHI

      http://sitinurchaiera.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    54. join :)
      http://adichiee.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    55. http://eyra1990.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    56. http://loveyoucontest.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    57. join http://whenmyhandsmeetthekeybroad.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    58. joined.. ;)

      http://mukminsiber.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    59. http://lucudanlawak.blogspot.com/2013/10/kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    60. Join :)

      http://shastory-sha.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    61. As-Salam, saya join ye :)

      http://aqueiez95.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    62. http://giveawaymudamudi.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    63. http://shairaelianis.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    64. http://fazahunhan.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    65. Joined :)
      http://iamprincessmeeya.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    66. Assalamualaikum .. sye j0in =D

      http://niyhblograudha.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    67. Shawal join.. :)

      http://mohdnoorshawal.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    68. bismillah
      http://mamadarwiish.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    69. http://munirah-serupasama.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    70. http://walkstatic.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    71. zieta join =D

      http://zieta-theimaginarydream.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    72. Bismillah
      sy join :
      http://chebethomekbong.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    73. Assalammualaikum .. InsyaALLAH , join . :)
      http://mafiqalbiqhairullah.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    74. Assalamualaikum,
      ana sudah join, harap ada rezeki lah, In shaa Allah^^

      http://brightnessofcahayahidayah.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    75. http://bunnycomell.blogspot.com/2013/10/kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    76. Atish join sini !!
      ala... hari jadi kite sehari awal :P

      http://randomlyawesomeme.blogspot.com/2013/10/kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    77. http://thejohorgirl.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    78. http://fafakyraa.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    79. Joineeeeeeeed :) http://budakgiveaway.blogspot.com/2013/10/giveaway-26-segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    80. SAYA JOIN!!
      http://ainananamirah.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    81. sy join
      http://chebethomekbong.blogspot.com/2013/10/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    82. saya dah join

      http://kisahakudanalammaya.blogspot.com/2013/10/kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    83. salam.. hadiah powerbank tu brapa mah ye? boleh tak nk tau.

      ReplyDelete
    84. http://nuyushahidarahim.blogspot.com/2013/11/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    85. http://diarionlineaten.blogspot.com/2013/11/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete
    86. http://myafarisha.blogspot.com/2013/11/segmen-kami-kembar-kami-geng.html

      ReplyDelete

    AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

    Sila Jaga Percakapan anda . Jika tidak anda boleh didenda tidak melebihi 58 Ribu Ringit atau dipenjarakan atau kedua-duanya !

    ANDA SEDANG DIPERHATI . MOHON JAGA TINGKAH LAKU APABILA BERADA DI WWW.CAHAYAPERMATA.MY . TERIMA KASIH .