Food Review: Burger Rio Mcdonals. Betul ke pedas?

August 07, 2016 2 Comments A+ a-


Assalamualaikum hi semua. Wah Sekarang Mcdonald ada burger baru lah. Tahu tak? Alja sebenarnya tak tahu pun. hahaha, kawan Alja yang bagitahu. Jadi harituh, Alja pun cuba lah. Padahal baru lepas sihat dari skait perut. Apa kena mengena burger RIO dengan sakit perut? sebab dorang yang dah pernah makan kata, burger RIO ni pedas sangat-sangat. sampai berair mata. Tapi betul ke pedas sampai berair mata?
Review dari Alja, burger ni tak pedas sangat. Tak tahu lah sebab ada je yang kata burger ni makan sampai rasa nak menangis. Bagi Alja, Kalau dibandingkan dengan ramen suapan yang ke-5, mungkin ramen lagi pedas. Tapi tengok atas diri memasing lah.

Burger RIO ni lain dari burger mcdonald yang lain. Yang ni rasa umpp lebih sikit. kihkih. Apapun, kena try baru tau. Tak try mana nak tahu. kan kan kan?









2 Comments

Write Comments
Ahmad Hasif
AUTHOR
August 8, 2016 at 11:07 AM delete

aah pedas.. berapa kilo tah lada dia letak dalam tu.. xdela ummpp mana pun biasa je..
sedap lagi big mac..

Reply To This Comment
avatar
reezluv
AUTHOR
August 15, 2016 at 9:17 PM delete

dah lama tak pergi makan mekdi ni..syok lagi wife masak.ehehe

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤