Sunday, August 7, 2016

Food Review: Burger Rio Mcdonals. Betul ke pedas?

Publish on : 10:24 PM There is : 2 Comments Labels : , , , ,

Assalamualaikum hi semua. Wah Sekarang Mcdonald ada burger baru lah. Tahu tak? Alja sebenarnya tak tahu pun. hahaha, kawan Alja yang bagitahu. Jadi harituh, Alja pun cuba lah. Padahal baru lepas sihat dari skait perut. Apa kena mengena burger RIO dengan sakit perut? sebab dorang yang dah pernah makan kata, burger RIO ni pedas sangat-sangat. sampai berair mata. Tapi betul ke pedas sampai berair mata?
Review dari Alja, burger ni tak pedas sangat. Tak tahu lah sebab ada je yang kata burger ni makan sampai rasa nak menangis. Bagi Alja, Kalau dibandingkan dengan ramen suapan yang ke-5, mungkin ramen lagi pedas. Tapi tengok atas diri memasing lah.

Burger RIO ni lain dari burger mcdonald yang lain. Yang ni rasa umpp lebih sikit. kihkih. Apapun, kena try baru tau. Tak try mana nak tahu. kan kan kan?









2 comments:

  1. aah pedas.. berapa kilo tah lada dia letak dalam tu.. xdela ummpp mana pun biasa je..
    sedap lagi big mac..

    ReplyDelete
  2. dah lama tak pergi makan mekdi ni..syok lagi wife masak.ehehe

    ReplyDelete

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sila Jaga Percakapan anda . Jika tidak anda boleh didenda tidak melebihi 58 Ribu Ringit atau dipenjarakan atau kedua-duanya !

ANDA SEDANG DIPERHATI . MOHON JAGA TINGKAH LAKU APABILA BERADA DI WWW.CAHAYAPERMATA.MY . TERIMA KASIH .