Bedak Ruam Bayi | Penawar Eczema dan pelbagai jenis penyakit berkaitan Kulit

November 29, 2016 1 Comments A+ a-

Assalamualaikum hai semua, korang pernah kena ruam satu badan? Anak-2 kecil pasti selalu kena sebab tak biasa dengan panas, kanak kanak juga ramai yang terkena penyakit kulit yang diberi nama Eczema. So, disini, Alja nak kongsi dengan korang satu bedak ni. Pernah dengar tentang bedak ruam bayi ni tak? Boleh rujuk gambar pertama.

Bedak ruam bayi ini merupakan Penawar Psoriasis, Eczema dan semua jenis penyakit kulit. InsyaAllah. Kita cuba selagi boleh. Merawat penyakit kulit dengan mengikut cara Rasulullah SAW. 100% tanah Liat putih yang mengandungi mineral semulajadi bersama air galian yang telah ditapis secara khusus.

Pembuatan Bedak Ruam Bayi ini adalah secara homemade warisan semulajadi turun-temurun diiktiraf oleh SIRIM QAS INTERNATIONAL yang mana selamat digunakan oleh bayi sehinggalah ke orang dewasa. Ia juga dijamin Halal dan suci. Harga pun murah tak sampai RM50 pun ^^
REVIEW DARI ALJA | Tengoklah Alja sapu pada tangan Alja, Cepat kering dan tiada bau langsung tau. Lepastu Bila sapu rasa sejuk je macam tengah pakai bedak sejuk. Kulit pun jadi lembut bila lepas sapu tu. serius tak tipu.

Antara Khasiat yang terdapat di dalam Bedak Ruam Bayi ini ialah,
  • Menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit
  • Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut
  • Bebas paraben dan bahan-bahan kimia yang berbahaya
  • Dapat menguragkan ruam pada bayi
  • Amat sesuai untuk semua jenis penyakit kulit
  • Satu bekas tahan lama. Selalunya mampu bertahan selama beberapa bulan

Nah, Alja nak belanja korang sedikit testimoni yang telah berjaya menggunakan Bedak ruam bayi ini :)

AWAS AWAS AWAS AWAS AWAS. JAUHI PRODUK TIRUAN!!
AWAS AWAS AWAS AWAS AWAS. JAUHI PRODUK TIRUAN!!
AWAS AWAS AWAS AWAS AWAS. JAUHI PRODUK TIRUAN!!

PEMBOHONG BESAR!
Ruam Bayi Powder (RBP) tidak pernah menukar packaging baru kepada nama Bedak 'Asma. Tindakan jijik mereka ini sebenarnya untuk menipu pelanggan untuk menjual produk tiruan yang kononnya mengaku lebih baik dari RBP.
RBP sudah mempunyai ratusan testimoni dan masih menggunakan bahan-bahan tradisional yang diwarisi oleh turun-temurun. RBP tidak diperoses oleh kilang kerana pihak kami ingin menjaga kualiti dan sifat kesucian tanah yang ditapis khusus. Fungsi tanah liat terbaik di dunia ini perlu dijaga keasliannya oleh tradisi turun temurun.

HUBUNGI...

FACEBOOKRUAM PADA BAYI
NO TELEFON HQEN. HAFIS: 013 480 6787 (BAHAGIAN PEMASARAN) 
                      PUAN NURUL: 017 623 9935 ( OWNER PRODUK)


1 Comments:

Write Comments
Intan Saffyna
AUTHOR
December 11, 2016 at 1:05 PM delete

hi, saya datang sini sambil follow:)

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤